Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

فقط تیراندازهای مبتدی بخوانند!

سلام دوستان تیرانداز

امیدوارم همواره خوب باشید. این مطلب در مورد راه تیراندازی... است که اتفاقاً درست بعد از مطلب کلیکر برای شما می نویسم!!!

ادامه در...

خوب راه تیراندازی... یعنی چی؟

هر کدام از ما از این جمله یک تعریفی داریم. تعریف من اینه! خیلی واضح و روشن!!!

راه تیراندازی به من یاد داد که آن چیزی که غیر ممکنه!!! خود غیر ممکنه!!!

یادم می آد که وقتی بچه مدرسه ای بودم، هر وقت برنامه ی ورزشی مان آمادگی جسمانی بود، عزا می گرفتم! چون حتی یک بارفیکس هم نمی تونستم برم! وقتی معلمم من را بلند می کرد، نمی تونستم حتی یک هزار ثانیه بالای بارفیکس بمونم. تقریبا بارفیکس زدن برام آرزوی محالی بود. خیلی دلم می خواست مثل دوستانم حداقل 7 یا 8 ثانیه بالای بارفیکس بمونم، ولی این هیچ وقت امکان نداشت. من نمی تونستم بارفیکس برم!!!

اما وقتی آمدم تیراندازی، چون تیراندازی نیاز به دست های قوی داره!!! تصمیم گرفتم یک جفت دست لاغر مُردنی را به دو تا دست عضلانی و قوی تبدیل کنم! (چون عاشق تیراندازی شده بودم و آدم برای عشقش هر کاری می کنه!) بعد شروع کردم به کش کشیدن و شنا رفتن! بعد وقتی کمان آموزشی گرفتم!!! دیدم این چیزها نتیجه نداره و دو تابطری گرفتم و پر آب کردم و این شد دمبل و به این ترتیب تمرین من با دمبل شروع شد. هنوز هم وقتی یاد آن روزها می افتم که چطور با یک اراده ی فولادی تمرینات سخت را انجام می دادم، از خودم خوشم می آد. بعد از یک مدت هم دیدم دیگه این چیزها جواب نمی ده و بنابراین رفتم تو کار کلاس بدنسازی!

الان هم هنوز با همون روحیه ی فولادی به بدنسازی ادامه می دم! و البته خواهم داد!!! و بالاخره اون اتفاق غیر ممکن این هفته برام افتاد. من رفتم زیربارفیکس، میله را گرفتم، بعد خودم را کشیدم بالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و بعد دیدم که واقعا رفتم بالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باورم نمی شد، یعنی من بارفیکس رفتم!!! بالاخره موفق شدم. بدون اینکه اصلا به بارفیکس فکر کنم، بدنسازی هایی که تا حالا می کردم بالاخره نتیجه داد!!!

از اینکه تونسته بودم یک سد را بشکنم کلی حال کردم! احساس غرور کردم و فهمیدم که تمریناتم نتیجه داده! ولی یک چیز دیگه را هم فهمیدم و اون اینکه من تازه اول راهم! باید بتونم خودم را بارها و بارها از بارفیکس بالا بکشم تا بدنم حسابی قوی بشه!

شما هم اگه مثل من هستید! به تلاشتون ادامه بدید! من مطمئنم که موفق می شید!

باتشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
hatam 4 مرداد 1395 ساعت 09:43 ب.ظ

با تشکر، همیشه پر اراده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد