Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

فقط کسانی که یک کمی چاقند و رژیم ندارند، ببینند!

سلام و این آخرین مطلب من در سال 1390 است که داخل وب قرار می گیره و بعد از هدیه بازی منچ! در اطلاعیه سال نو!!! این دومین عیدی است که تقدیم شما می کنم!  

این یک تیزر تبلیغاتی است که اگر 1000000000000000000000000000 دفعه هم ببینم، بازهم سیر نمی شم!!! خیلی دوست دارید ببینید که چیه؟ خوب کلیک کنید....! ولی .... 

این افراد این فایل را دانلود نکنند: 

  1. لاغرها 
  2. کسانی که به فکر تناسب اندام هستند! 
  3. کسانی که فکر می کنند اگر یک قاشق اضافی غذا بخورند، 10 کیلو اضافه وزن پیدا می کنند!!! 
  4. کسانی که موقع غذا خوردن، ماشین حساب دستشان می گیرند!!! 
     
  5.    

    http://s2.picofile.com/file/7332670856/Skoda.wmv.html!

 موفق باشید و تا سال 1391 .... خداحافظ!
نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه 1 فروردین 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

ســـــــــــــــــــلـــــــــام دوستم
عیدت مبارک
امیدوارم سال 91 سال موفقیت ها و پیروزی ها کامپوندی شدنت و ...باشه..
منم بالاخره امروز مودمم سر پا شد:دی
الان من نمی دونم از کجا شروع کنم به خوندن..
خوبه فعلن چیزی ننویس تا من بهتون برسم:)

سلام فاطمه!
بابا تو کجا بودی دلم برات یک ذره شده بود!!!
داشتم از دوری ات دق می کردم! خدا را شکر که مودمت سرپا شد!
باشه من که گفتم تا بعد از 13 روز تعطیلی دیگه هیچی نمی نویسم! تا تو بهمون برسی! دوست جون سال نو تو هم مبارک! امیدوارم که امسال موفق باشی! خداحافظ!

mohadese 29 اسفند 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام
راستش این فایل رو توی وب گردی هام در رابطه با تیراندازی پیدا کردم و متاسفانه اصلا آدرس سایتش یادم نیست !
ولی از این به بعد اگه مطلب جالبی پیدا کردم حتما آدرس سایت رو هم بهتون می دم .

سلام
دستت درد نکنه! ممنونم ازت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد