Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

جواب سوال

سلام  

 

بالاخره جواب سوال آمد... و جواب را عینا از روی وب داوری براتون کپی کردم. عنایت داشته باشید:  

 

 

«گاهی اوقات تیر که رو فیس میشینه مثلا تو 8 ولی یه پارگی تو کاغذ فیس ایجاد میکنه که اون پارگی تا خط 9 رفته ولی خود تیر در وضعیت فعلیش کاملا داخل 8 هست.معمولا هم زمانایی این اتفاق میفته که تیر کج رو فیس میشینه یا اینکه اون قسمت از فوم زیر فیس کاملا سالم و پر نیست و باعث ایجاد پارگی رو فیس میشه.حالا امتیاز چند حساب میشه؟» 

 

و جواب خانم رسولی :  

 

«ملاک امتیاز محل اصابت شفت است و پارگی های اضافه ای که بوجود آمده در امتیاز دهی تاثیری نخواهد داشت .» 

 

همونی که خودم هم گفتم ، یعنی امتیاز تیر هشت خواهد بود. می توانید  جواب را در لینک زیر و در وب کمیته داوران مشاهده نمایید :

 

http://www.judges-committee.blogsky.com/1391/07/15/post-107/

 


نظرات 2 + ارسال نظر
بنیامین 15 مهر 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

ممنونم بابت زحمتی که کشیدید.

خواهش می کنم.

mohadese 15 مهر 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

چرا وب کمیته داوران باز نمی شه ؟
نه با google chrome نه mozilla !!!

نه جانم باز می شه . من اینترنت اکسپلورر 7 دارم و باز می شه برام. با این حال اگه ندیدی می تونی از لینک های مرتبط بری به وب کمیته داوران و جواب را ببینی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد