Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

رفع مشکل فنی

سلام  

 

یک مشکل فنی پیش امده بود که برطرف شد. عکس های مطلب اسلینگ که خودم گرفته بودم، ناپدید شده بود که امروز دوباره عکس گرفتم و در وب گذاشتم.             

                                                                   

                                                                         قربون شما

نظرات 2 + ارسال نظر
HAMIDREZA 15 دی 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

باسلام و درود............یه سوال فنی...........ببینید تو باشگاه ما افرادی هستن که مدتها ریکرو(تو مایه های سه چهار سال) کار میکردن اما حالا همشون رو آوردن به کامپوند و میگن که تو ایران پیشرفتش بهتره......حتی یکیشونم پارسال نفر اول کامپوند کشور شد(عباس اسماعیل وندی) حالا اینجا منه آماتور که تازه 4 ماهه شروع کردم سر دوراهی قرار گرفتم که کدومشو انتخاب کنم؟؟؟؟خودم هم از ریکرو بیشتر خوشم میاد ولی وقتی پای صحبتای این افراد میشینم به انتخابم شک میکنم..........اگه میش شما یه راهنمایی برای من و یه قضاوت واسه حرفای اونا بکنید

حقیقتش اینه که شما فقط به حرف مربی تان گوش کنید و لاغیر. در ضمن اگه کامپوند راحت و آسونه برای همه همینطوره. در نتیجه همچین آسون هم نخواهد بود.

mohadese 29 آذر 1391 ساعت 04:19 ب.ظ

دست شما درد نکنه
عکسهای این دفعه بهتر بود !! به قول یه بنده خدایی خواناتر بود !!

درسته ولی وقتی دیدم عکسها غیب شده کلی تو شوک رفتم چون عکس ها رو از سیستم دیلیلت کرده بودم ولی انگار سبب خیر شد تا عکسهای بهتر و خواناتری بذارم... به قول همون بنده خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد