Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

آنی وبر هویت - قسمت دوم - ارچری یه عشقه.....


     سلام 


      وفات حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) را به همه تسلیت می گویم. 


 


 


        داشتم می گفتم که خانم آنی وبر (هویت بعد از این!) موفقیت ها و پیروزی های زیادی در کارنامه اش دارد هم در تارگت ارچری و هم فیلد ارچری. به عنوان مثال شش قهرمانی در مسابقات بین المللی تارگت ارچری و مسابقات فیلدارچری دارد (با کمان بربو) . قبلا در مورد بربو توضیح دادم. کمان بربو همون ریکرو هست که بدون سایت و استاب لیزر باهاش تیراندازی می کنند. خودش گفته  : « در بیست ساله گذشته، هیچ کس به اندازه من در صدر نبوده. در طول بیست سال برگزاری مسابقات بین المللی و جهانی، هشت بار اول شدم، هفت بار دوم شدم و سه بار هم سوم شدم.» (دو دفعه هم از دستش در رفته)


                   


       وی در مسابقات قهرمانی شرق ایالات متحده، پانزده بار برنده شده. در سال 1958، تیم بانوان ایالات متحده را در مسابقات جهانی بروکسل، به مقام اول رساند (اون هم در شرایطی که در همون سال، شوهر اولش لوید کوربی را از دست داد) و در سال بعد یعنی سال 1959، هم موفق شد همین کار رو در مسابقات استکهلم انجام بده و این بار علاوه بر اینکه تیم بانوان ایالات متحده اول شد، خودش هم در بخش انفرادی به مقام اول رسید. 

          وی در سال 1948 با لوید کوربی ازدواج کرد. لوید کوربی هم تیرانداز بود و به قول آنی، یکی از بهترین تیراندازان ایالات متحده به حساب می امد. منتها در سال 1958 همانطور که گفتم فوت کرد و به دیار باقی شتافت. 


      

         و اما ارل هویت و کمپانی تیراندازی هویت..... آنی از زمانی که در کمپانی رابین هود کار می کرد، ارل هویت و کمپانی هویت را می شناخت چون محصولات انها را در کمپانی خودشون می فروختند. ارل هویت پدر کارخانه را در سال 1931راه اندازی کرد و در آن زمان کمپانی هویت تنها تیر می ساخت. ارل هویت پسر(شوهر بعد از این) به صورت نیمه وقت در کمپانی تیراندازی بود و بیشتر وقتش را در شرکت هواپیمایی مک دارل می گذراند. در زمان جنگ جهانی دوم یعنی سال 1946، ارل هویت پسر هم کارش را در کمپانی هواپیمایی مک دارل رها کرد و به صورت تمام وقت به کمپانی تیراندازی امد. 


        ارل هویت پدر هم در سال 1959 فوت کرد و بعد از یه مدت مدیدی در سال 1971، انی وبر و ارل هویت پسر بالاخره ازدواج کردند. آنی در این سال از بلوم فیلد نیوجرسی به بریجتون میسوری نقل مکان کرد و به این ترتیب کارش در کمپانی رابین هود را رها کرد و به کمپانی هویت پیوست. ( ارل هویت قبل از ازدواجشون و در زمان مسابقات، همچین با علاقه به تیراندازی آنی نگاه می کرد و ...) و علاوه بر این ها .....


       با هم تبدیل به یه تیم مدیریتی خیلی قوی برای اداره و تجارت کمپانی شدند و رشد و گستردگی کمپانی هویت، مدیون این همکاری است. علاوه بر این، انها با هم خیلی کارهای دیگه کردند که در قسمت بعد می گم.... 


     موفق باشید.


                                                 




نظرات 2 + ارسال نظر
benyamin 11 دی 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

خودروکوفسکی نه و خودور کوفسکی
بعدشم ...آنها با هم خیلی کارهای دیگه .....!!!#$!@!راستی در قسمت بعد چی میخوایید بگید؟!!!نمیدونم این مسوولین فیلتر کردن سایتا چیکار دارن میکنن!!!یه چیزایی بعضی وقتا تو این وبلاگا مینویسن که سنگ رو آب میکنه!!!

مثلا یه بورس تحصیلی گذاشتند ..... !!!#$@!
راست می گید . ما ایرانی ها بهمون می گن ف می ریم جوادیه
باشه از این به بعد با شئونات تر می نویسم.

سال نو میلادی مبارک

فتوکده طرحی نو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد