Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

Erika Jones


Mike SCHLOESSER and Erika JONES Take Indoor World Cup Compound Titles



        سلام 


       عامل عدم بارندگی در تهران بنده هستم که هر وقت اسمان ابری می شود،‌ آش درست می کنم چون فکر می کنم آش در سرما و بارندگی خیلی می چسبه ولی نمی دونم چی می شه که بعد از مدتی که از گذاشتن قابلمه بر روی گاز می گذرد، یکدفعه اسمان صاف می شود و ....


       " تیرانداز حرفه ای و خوشبختی هستم که دوستان و خانواده ای دارم که حمایتم می کنند و شانس این را دارم برای بهترین کمپانی های سازنده کمان در جهان (کمپانی هویت)‌ تیراندازی کنم. "


       اریکا در 23 دسامبر سال 1988 در اوکلاهاما متولد شد. او  تیراندازی را وقتی تنها شش سال داشت اغاز کرد و چهارده سال به صورت متوالی عضو تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان ایالات متحده بوده است. پدر وی با کمان شکار می کرد و یا در مسابقات ملی یا محلی شرکت می کرد. اریکا همیشه با پدرش برای شکار می رفت و بالاخره وقتی شش سالش بود تقاضای یک کمان کرد (خوش به حالش !‌) و توانست تیراندازی را امتحان کند. پنج ماه بعد از اینکه تیراندازی را شروع کرد، در اولین تورنمنت ملی حضور پیدا کرد (مسابقات داخل سالن NFAA) و سال بعد برنده مسابقه شد. 



       تیراندازی را کاملا از پدرش یاد گرفته (باز هم خوش به حالش .... البته من هم از پدرم خیلی چیزها یادگرفتم ... ) و پدرش مدت زیادی با او تیراندازی تمرین کرده تا همه چیز را به او یاد بدهد. اریکا همچنین مادرش را یکی از پایه های موفقیتش می داند و معتقد هست که تفکر مثبت را مادرش را به او یاد داده است. به همین ترتیب او با اراده و با حمایت پدر و مادرش در مسیر موفقیت قدم بر می دارد. 

 

 

        

      او تا به حال موفقیت های زیادی را به دست اورده از قهرمانی در مسابقات انفرادی،‌ تیمی و میکس تیم جام جهانی تا قهرمانی جهان و مسابقات دانشجویان جهان و .... حتی زمانی که در رده انفرادی موفق نبوده،‌ قهرمانی را در رده تیمی و میکس تیم به دست اورده است. چند بار جایزه Longines را به دست اورده است که در پایان فصل به کسانی اعطا می شود که بیشترین 10 و ایکس را زده باشند. همچنین رکورد دار کامپوند بانوان هست با 704 امتیاز. البته بدشانسی هم اورده و باخت هم داشته ولی این را ببینید :‌


      " بیش از 9000 پرتاب بد در طول زندگی ام  داشتم.... تقریبا 300 مسابقه را باخته ام.... 26 بار به خودم قول دادم که مسابقه را ببرم،‌ ولی باختم .... و باختم و باختم ..... و این دلیل موفقیت من است "   =}


      طبق معمول هم که از تیراندازان موفق می پرسند چه کنند که خوب تیر بزنند ... می گوید :‌


    " همیشه مثبت فکر کنید. به جای فکر کردن به پرتاب های بد،‌ باید روی عوامل ایجاد پرتاب های خوب تمرکز کنید. بیشتر فکر کنید و تصور کنید چطور پرتاب خوب انجام می شود.... " :^



       به تازگی او باز هم موفق شد در وگاس قهرمان مسابقات داخل سالن بشود. در هر صورت اگر همینطور ادامه بدهد واقعا تاریخ ساز می شود. البته خارج سالن رقبای سرسختی مثل  تیراندازانی از کشور کلمبیا،‌ المان، ایتالیا و فرانسه دارد. با ارزوی موفقیت برای همه تیرانداز ها...   =/



Hoyt Pro Staffer Erika Jones




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد