Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

ست آپ کمان ریکرو



        سلام 


               

   این مطلب در مورد ست آپ و راه اندازی و نصب ابزارهای کمان ریکرو است که توسط فدراسیون استرالیا در سال 2007 منتشر شده است. شاید کمی قدیمی باشد اما برای خودم خیلی خوب بود و اطلاعاتم را بالا برد مخصوصا در مورد مسئله نحوه قرار گیری تیر - رست - پلانگر. 


               فایل از اینجا قابل دانلود است. 



تنفس در تیراندازی با کمان



        سلام 


            

           این مطلب در مورد تنفس در تیراندازی است. اگرچه که بسیاری از تیراندازان ادعا می کنند بدون ریتم تنفس هم خوب تیر می زنند (خوش به حالشون) ولی در کتابی خوندم که مربی باید ریتم تنفس را به شاگردان خودش آموزش بدهد و شاگردان باید ریتم تنفس را در تیراندازی به کار بگیرند. فایل نسبتا کوتاهه و دو فرم اصلی تنفس را آموزش می دهد. البته اکثر تیراندازان با فرم شماره دو تنفس می کنند. 


               فایل را می توانید از اینجا دانلود کنید. 



تون آپ کمان ریکرو



        سلام 



          این پست هم در مورد تون آپ کمان ریکرو است و از online archery academy برداشته شده است. اینجا در مورد تست کاغذ بحث نشده و به جای آن در مورد تست تون آپ صدا و گروه تیر بعلاوه تست walk back بحث شده است. ضمن اینکه در این مقاله به میزان فشار فنر پلانگر توجه شده است. البته در هر صورت پونداژ کمان، طول و اسپاین تیر در درجه اول اهمیت هستند. 


                     فایل را از اینجا دانلود کنید.

ست آپ و راه اندازی کمان کامپوند



             سلام 


        


   این پست در مورد ست آپ و راه اندازی یک کمان کامپوند هست که از سایت bowhunting برداشته شده است. در این فایل نحوه نصب زه و سایر ابزارهای روی کمان کامپوند ذکر شده است و باید در نظر داشته باشید همانطور که در خود مقاله ذکر شده است اگر می ترسید کمانتان خراب شود یا نصب به هر ترتیبی خوب پیش نرود مخصوصا با این قیمت دلار ویورو، بهتر است که این کار را به مربیان و یا فروشگاه های تیر و کمان بسپارید. 


                   فایل را از اینجا دانلود کنید. 


 

تون آپ کمان ریکرو



        سلام 



         این مقاله را Ed Eliason تالیف کرده که در مورد انواع متدهای تون آپ کمان ریکرو است. در این مقاله شما می توانید روش های مختلف تون آپ از تست کاغذ تا تست تیر بدون پر و انواع تنظیماتی که باید انجام بشود را ببینید. دلیل اینکه مقالات مختلف را ترجمه می کنم و می گذارم این است که در هر مقاله به نکاتی توجه شده که ممکن است در مقاله دیگه ای به آن نکته توجه نشده باشد. مثلا ممکن است که در یک مقاله خیلی روی تنظیم قبل از تون آپ تاکید شده باشد و در مقاله دیگر تمرکز روی خود موضوع تون آپ باشد. 



                  متن مقاله از اینجا قابل دانلود است.