Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

فیلم تیراندازی Mr.IM

سلام  

 

از آن جایی که یک عدد "یه دوست" در وب پیغام گذاشته است که : 

"سلام ، اگه ممکنه یه سری هم فیلم کم حجم برا دانلود بزار .
فیلم کماندارای بزرگ رو برای مقایسه ی استیل و پوزیشنشون.
ممنون "
 

 

....در نتیجه یک فیلم را که قبلا از سایت باشگاه توچال دانلود کردم را برایتان می گذارم. این فایل مربوط به تیراندازی Mr.IM DONG HYUN از کره جنوبی و رکورد دار ماده المپیک راند است.  

             


آن چیزی که در این فیلم باید حتما مورد توجه قرار بگیرد این موارد هستند:  

  1. یک بدنسازی بسیارخوب پشت این اجرای فوق العاده وجود دارد. همچنین ایشان در آخرین مصاحبه اش در سایت "ورد آرچری" عنوان کرده بود که روزی شش ساعت فقط تمرین تیراندازی می کند. (بنابراین برای موفقیت صرفا بدنسازی مهم نیست!) 
  2. استیل بسیار عالی آقای IM بدون هیچ گونه حرکت اضافی که فقط با استمرار تمرین تیراندازی ممکن خواهد شد. 
  3. به حرکت کتف زمانی که عمل کشش انجام می شود توجه کنید. به قول مربی ها، کتف کاملا پر می شود.
  4.  در کشش کامل، فقط نوک تیر زیر کلیکر است و ایشان با یک فشار کوچک، و با تسلط کامل مرحله ی آخر تیراندازی را انجام می دهد. اینکه بدن شما همیشه در زمان کشش به یک اندازه باز شود و اصطلاحا جای کلیکر را حس کند، بسیار مهم است. این مورد نیز تنها با تمرین مداوم ممکن خواهد شد.
  5. اگر فیلم را ببینید، صد در صد نوعی تسلط و تمرکز بالا را در تیراندازی ایشان خواهید دید. تمرکز و تسلط در تمام مراحل تیراندازی از آغاز تا ریلیز و بعد از آن (تیراندازهای جدید  مستحضر باشند که تازه تیراندازی واقعی بعد از ریلیز آغاز می شود و اگر تا به حال فکر می کردید که ریلیز آخرین مرحله از فرآیند تیراندازی است، باید بگم که به شدت در اشتباهید!) دیده می شود.   
  6. این فیلم مربوط می شود به سال 2004 یعنی حدود هشت سال پیش ولی من دارم تمام تلاشم را می کنم تا فیلم های بهتری را برای شما بگذارم که جدیدتر باشد. پس منتظر فیلم های جدید باشید.   
  7. کلیک کنید و ببینید 

متشکرم

                

نظرات 6 + ارسال نظر
majid shahbazi 26 خرداد 1392 ساعت 11:10 ق.ظ

مرسی عالی بود
راستی من شما را میشناسم؟

نه . اصولا قبلا زیاد مسابقه نمی امدم حالا اگه امسال بشه حتما می ام مسابقه ان شاء الله

بنیامین 15 مرداد 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

ببخشید انگار باعث سوتفاهم و ناراحتی شدم.قصدم کمک بود.موفق باشید.خداحافظ.

نه باعث ناراحتی و سو تفاهم نشدید. ولی خوب من فیلتر شکن ندارم خوب>>>>

بنیامین 14 مرداد 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

فیلمهای مسابقه که حداقل بالای 10 دقیقه هستن و بالای 60-70 مگ حجمشونه و فکر نکنم بشه با میل فرستاد.پیشنهاد میکنم اگه مایل باشید یه آدرس پستی بدید براتون رو dvd بزنم و بفرستم بعد خودتون میتونید یه تیکه هاییشو جدا کنید یا حجمشو پایین بیارید و تو وبلاگتون بزارید.البته اگه فیلمای کوچیک داشتم براتون میل میکنم.ولی لطفا یه ویپی انی چیزی برا خودتون دست و پا کنید اینجوری خوبیت نداره مردم چی میگن!!!

من پاستوریزه ام. جازه بدید ببینم چی می شه.

بنیامین 14 مرداد 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

خر پینوکیو رو خیلی باحال گفتی
راستی یه جوری گفتی فیلتر شکن نداری که دلم کباب شد.البته احتمال میدم جدی نگفتید ولی اگه بخوای من خیلی از فیلمای youtube رو دانلود کردم.میتونم براتون بفرستم.

نه کاملن جدی گفتم. فیلتر شکن ندارم. ولی اگه فیلمی دارید که حجمش کمه برام بفرستید لطفا تا در وب بگذارم. ایمیلم
smhkashani20@gmail.com
متشکرم

یه دوست 19 فروردین 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام

ممنون لطف کردی ، کلا سرعت عملت منو کشته

اگه از برادی الیسون هم بزاری و فیلمای جدیدتر که دیگه تکمیله.

بازم تشکر

سلام یه دوست

یکی از آرزوهایم همیشه این بوده که سرعت عملم را بالا ببرم. متاسفانه به دلیل فیلتر و این ها به سایت معروف YOUTUBE دسترسی ندارم چون فیلتر شکن ندارم...
ولی در دست اقدامه و تو این هفته احتمال 100 در 100 سورپرایز خواهی شد!
در ادامه باید بگویم که از پیشنهادت خیلی خوشم آمد. احتمالا بخش فیلم، طرفدار زیاد خواهد داشت. متشکرم بازهم از این پیشنهادها بده...

site02 16 فروردین 1391 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.site02.ra3a.com

603636500گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site02.ra3a.com

تیراندازهای محترم
چنانچه می خواهند مثل خرپینوکیو شوند بروند در این سایت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد